برپایی سومین طرح جهادی درمانی شرکت ملی مس در آذربایجان شرقی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سومین طرح جهادی درمانی قرارگاه سازندگی ثارالله شرکت ملی صنایع مس ایران در ۶ ماه اخیر، در شهرستان ورزقان شروع اجرا شد.

به گزارش مس‌پرس، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سونگون با اعلام این خبر گفت: طرح مذکور به همت قرارگاه سازندگی ثارالله شرکت ملی صنایع مس ایران با همکاری مجتمع مس سونگون از چهارشنبه ۱۹ مهرماه شروع و به مدت دو روز ادامه داشت.

محمد نجفی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون همواره در کنار مردم منطقه بوده است، اضافه کرد: این طرح، سومین طرح قرارگاه سازندگی ثارالله در سال‌جاری است که در استان آذربایجان‌شرقی برپا می‌شود و در آن خدمات درمانی دندانپزشکی (عصب کشی، ترمیم کامپوزیت و آمالگام، جراحی، جرم گیری، اطفال) و پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان (فیشورسیلانت) به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه می‌شود.

وی گفت: در قالب این طرح، ۳۵ دندانپزشک، دستیار، تیم فنی و ... با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی به اهالی ورزقان و خاروانا خدمات درمانی ارائه کردند.

نجفی همچنین از ارائه خدمات حمل و نقل برای اهالی روستاها خبر داد و افزود: برای انتقال اهالی روستاها و بخش خاروانا به محل طرح جهادی درمانی ۲ دستگاه اتوبوس، ۱۰ دستگاه مینی بوس و ۲۰ دستگاه خودروی کاپرا در نظر گرفته شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha