۰
«مس سرچشمه» به یک هلدینگ بخش صنایع معدنی تبدیل شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه گفت: شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه توانسته است به یک هلدینگ معتبر در حوزه سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی تبدیل شود.

به گزارش مس‌پرس، عابدی نژاد در نخستین جلسه شورای تحول شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: هر بنگاه اقتصادی برای موفقیت و انجام ماموریت های خود باید با توجه به شرایط بیرونی و امکانات و ظرفیت درونی برنامه ریزی و نقشه راه تعریف کند، بنابراین تحول، اصلاح و به روزرسانی برنامه ها یکی از الزامات موفقیت است که باید به صورت جدی مورد توجه  قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه توانسته است به یک هلدینگ معتبر در حوزه سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی تبدیل شود، افزود: کارهای بزرگی تا امروز در شرکت انجام شده است اما هنوز راه زیادی پیش رو وجود دارد و برای رسیدن به اهداف تعیین شده و جایگاه ایده‌آل نیاز به یک انسجام گروهی، افزایش تعامل در تمام هلدینگ و تبیین وبه روزآوری استراتژی ها در ستاد و شرکت‌های تابعه داریم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در پایان با تاکید بر اهمیت تشکیل شورای تحول در هلدینگ افزود: برای شرکت‌داری با کیفیت، افزایش بهره‌وری و ارتقاء جایگاه شرکت در کشور باید چارچوب‌ها و شاخص ها را بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی به روز و تعریف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha