مدیرعامل شرکت ملی مس از نوجوان جانباز کرمانی عیادت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از نوجوان حادثه دیده عملیات تروریستی کرمان، عیادت کردند.

به گزارش مس پرس، دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران صبح شنبه (21بهمن ماه) از نوجوان 13 ساله حادثه دیده این عملیات تروریستی در حضور خانواده او در یکی از بیمارستان های تهران، عیادت به عمل آوردند و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفتند.
همچنین در این مراسم از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، یک دستگاه ویلچر برقی به این نوجوان که از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود، اهدا شد.
این نوجوان آسیب دیده روز 13 دی امسال درحالی که با خانواده خود برای شرکت در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در موج خروشان عاشقان سردار دل ها در جاده منتهی به گلزار شهدای کرمان در حرکت بود، بر اثر انفجار تروریستی از ناحیه پا دچار آسیب جدی و قطع عضو شد؛ این نوجوان جانباز پیش از این تنها درخواست خود را از رئیس جمهور داشتن ویلچر برقی عنوان کرده بود که شرکت ملی صنایع مس ایران این درخواست را عهده دار شد.
لازم به یادآوری است در حادثه تروریستی مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در 13 دی ماه سال 1402 و در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، تعداد 89 نفر به شهادت رسیدند و 284 نفر مجروح شدند که از این تعداد مجروحان، 28 کودک و نوجوان زیر 15 سال اعلام شده اند.